søndag 4. oktober 2009

Long time no see!

I det siste har jeg funnet meg til rette og jeg føler meg helt klart mere hjemme. Språket går bedre og jeg har virkelig blitt en del av familien. Hverdagene er fortsatt travle, men det begynner og roer seg no. Godt å ta det litt med ro også :)

For tur står Taylor's bursdag som er i morgen. Hun skal feire med et masquerade party neste lørdag! Gleder meg! Har ikke funnet kjole enda. Er ikke helt sikker på om jeg vil ha lang eller kort kjole, men tror jeg satser på en kort en.

Vi har også bestilt forskjellige ting til graduation! Gleder meg så gale! Alle her ser på det som skikkelig stort. Vi hadde møte om det på fredagen. Det minner meg egentlig litt om konfirmasjon på en måte.

Forrige helg var jeg og Taylor på AFS camp. Var artig og møte alle sammen igjen! Og samtidlig møte mange nye. Vi hadde leker, gikk tur, snakket med AFS frivillige om hvordan vi har opplevd utvekslinga så langt og vi hadde disco! Det var faktisk artig selv om DJ'en var i 60-årene. haha! På kvelden måtte vi også synge nasjonal sangene våre mens alle var samlet rundt et bål. Heldigvis var det 3 andre fra Norge der, så jeg slapp å synge alene.

På fredagen var jeg, Taylor og Katlynn på fotball kamp! Det var iiskaldt og blåste mye, så vi stakk hjem halvveis. Katlynn overnatta, så vi var oppe lenge og så film og kosa oss.

Ellers har jeg ikke så mye mer å si enn at jeg har det kjempe bra og koser meg mye! Skal prøve å svare på spørsmålene deres i løpet av dagen ;)

ADIOS!

2 kommentarer:

Eirin sa...

Du aner ikke hvor gale jeg misunner deg å være i utlandet Karine. Nyt det!

Anonym sa...

woow, så herlig! ;) Virker som det er masse som skjer hos deg, og det er jo gøy! Så bra at du trives så godt, og jeg tenker det blir bare bedre og bedre med masse kos og spennende ting fremover ;)) Kos deg så masse, vennen!
love u