lørdag 24. oktober 2009

2 siste ukene har vært.. travle :))

Da ble det fort 2 uker igjen da, uten blogging. Sorry, men det er en del som står på ;p
Nå har jeg endra timeplana mi på dansinga. Jeg droppa jazz timen og starta på enda en hip hop time :)
Cross country sesongen er over, og jeg tror ikke jeg skal fortsette med en annen sport. Eneste vi kan velge mellom er basketball og svømming.. altså, ikke noe for meg.

Forrige, Forrige Fredag var jeg på Laser tag sammen med Victoria ++
Det var dritartig! For dere som ikke vet hva det er, så er det nesten det samme som paintball, bare at vi bruker lasere istede. Og det var innendørs.

På lørdagen dro vi til IHOP for å spise frokost. PANNEKAKER <3<3 og min daglig dose med kaffe da :)(ja, jeg har begynt å drikke kaffe for å overleve.. starter på skolen 7:25, og da kan du bare regne ut når jeg må stå opp?)
På kvelden var det tid for Taylors sweet sixteen party! Det ble drit bra. Mange folk og god DJ. De hadde leid ett lokale og DJ, og ALLE gjestene hadde på seg masker. Skal legge ut bilder så snart jeg får de fra vertsmora mi..

Forrige fredag var jeg og taylor hjemme alene, så vi laget oss nudler og så på film fra ett av danse showene mine. Hun elsker og bare sitte og se på dans, mens jeg er litt mer utålmodig. Etter det satte hun barnevakt, mens jeg var på kino med Felix. Vi så Zombieland. Noen som har sett den? Anbefales, den var kjempe bra! Jeg var forberedt på at den skulle være skummel, siden den var om zombier. Men det var visst en komedie. Jeg flira under heele filmen! Uten kødd!

Forrige lørdag var jeg, siqi, taylor og typen hennes i worlds of fun! og det var... artig?
Det er en stor fornøyelses park med maange karuseller og haunted houses. Jeg har ikke telling over hvor mange kakao jeg drakk. Det var nemlig iskaldt!
Og på en eller annen måte klarte jeg og miste kreditt kortet mitt. Heldigvis hadde jeg med meg et ekstra ett, så jeg stengte av det gamle og åpnet det nye. (logisk nok)
Syns litt synd på mamma og pappa da, som ble vekt klokken 7 om morgenen da:))

På søndagen var taylor og jeg på vår første JA-dans. Det er sånn at 25 senior jenter, 25 senior gutter, 25 junior jenter og 25 junior gutter fra skolen vår, sammen med det samme antallet fra en annen skole. Så har vi en blind date og må danse sammen med mange folk vi ikke kjenner.. Det var litt rart i begynnelsen, men også artig! Jeg dansa med en fra skolen min, og han stilte meg mange spørsmål om norge. så plutselig sa han: "so what language do you speak over there? Norsk?" Jeg bare:"yeah, how did you know that?!" han: "I just guessed" jeg: "but we speak norwegian.. norsk is the norwegian word for norwegian!!"

Det viste seg at han hadde en kompis som var norsk 3 generasjoner tilbake. Og han introduserte meg for han senere. Han var heelt oppi det når han fikk høre at jeg kom fra Norge. Han tok handa mi og så meg dypt inni øynene mens han sa: "Are you from Norway? That's amazing!!" Haha! Jeg lærte han hvordan han sa etternavnet sitt på norsk. "Ås"

Ellers så var det den siste hjemme kampen igår.. og det var litt trist. ikke at jeg er så glad i og sitte å se på fotballkampene, men jeg syns så synd på seniorene som hadde sin siste hjemme kamp. Etter det dro taylor og jeg til the hauted house i biblioteket. Det var helt ok. Bra for å være laget av elever. Den beste parten var når vi kom inn i ett mørkt rom og på tv'en var det akkurat samme video som den som er i filmen "the ring". Vi satt bare og så på, så plutselig kommer det fram ei jente fra.. under TV'en? vi skvatt så gale! Hun hadde på seg en lang hvit kjole, og hadde langt, mørkt hår hengende i ansiktet. Alle bare løp ut av rommet, mens jeg og taylor bare sa "hei du"

Akkurat nå er jeg klar for AFS møte. Vi skal lage gresskarpai og skjære ut gresskar for Halloween. Minner meg skikkelig om høsten. Det er så fint å se ut nå. Alle trærne er skikkelig rød og orasje osv!

Men nå må jeg løpe, vi blogges;)

Ingen kommentarer: