fredag 28. august 2009

liten oppdatering!

Okei da, så er det på tide med en oppdatering igjen.
Først så må jeg bare si at jeg eeelsker byen her!
I dag hadde jeg faktisk min 2. cross country trening, og det er så artig! Hadde også min første aerobic time. Egentlig var det yoga da, men whatever. Jeg er i allefall utslitt. Løp tilsammen 8 km idag og hadde yoga to ganger. Haha!
Blir altså mye trening framover siden jeg har aerobic annenhver dag, cross country hver dag og dansing 2 timer i uka.

Ellers har jeg det bra. Hadde pool party på lørdagen og var på en festival i parkville. På søndag var jeg på shopping med taylor og mom før vi dro på AFS møte. Godt å møte alle utvekslingsstudentene igjen, og snakke norsk. Jeg går på skole med ei fra Norge, men vi har fått streng beskjed om at hvis vi snakker norsk må en av oss skifte skole.

Mandag var leksedag og jeg var og spiste middag til Dori(kontaktpersonen min). Tirsdag hadde jeg min første cross country trening. I går var jeg på fotball(soccer) kamp. Det var ikke en offesiell kamp da, så var ikke så artig. Men møtte en del nye folk der da!

I morgen skal jeg på min første am. fotball kamp! gleeder meg!

Skal forresten til Texas neste torsdag og besøke grandma!

Okei, dette var en kort oppsummering! Her er noen bilder:


pool party

Parkville days


Dippin' dotts, serr beste iskremen!


Ballroom, som jeg skrev om i første innlegget.

mom, jeg og taylor på afs møtet

meg og taylor på afs møtet

5 kommentarer:

Anonym sa...

ååh, såå herlig at alt er så flott ;D så bra du får vært med på masse aktiviteter, kult;) hvilken dansing har du funnet?

jeg loover jeg skal hooke meg på skype snarest. Im bad.

love!

Karine sa...

tenkte å begynne på hiphop og jazz :) er ikke så mye annet her, kun ballett og stepping.

snakkes på skype!

love <3

Anonym sa...

Hvem er det som har sagt at dere ikke få snakke norsk? Skolen? :o

Anonym sa...

må du gå om igjen ett år, eller har du lagt opp timeplana sånn at du begynner rett på 3året når du er tilbake i norge? :D

Karine sa...

nei, kontaktpersonen min;)

jeg kunne begynne rett på 3 året om jeg ville, men ville heller velge fag jeg liker mens jeg er her. dessuten blir det vanskeligere å begynne rett på 3 året, siden vi lærer ikke det samme her som vi gjør i de samme fagene i Norge.