søndag 9. august 2009

It's hard to say goodbye

I det siste har det vært en det avskjeder. På fredagen hadde jeg avskjeds tacokos med gjengen. I går var jeg på avskjedsparty for Ellen og Hillevi. Og idag hadde vi avskjedskaffe med familien her. Når jeg sier hade føles det ikke ut som om det er for et heelt år, men for noen uker. For det er rart å si hade til noen du møter ofte, og tenke på at du ikke får sett de på et heelt år. Jeg vet jo at vi kommer til å holde kontakten, men at jeg ikke får møte de igjen face to face på ett år er litt rart.

Nå har jeg altså bare 2 dager igjen i Kristiansund før jeg drar til Bjorli med mamma og pappa på tirsdagen. På onsdagen kjører vi videre til Oslo hvor vi skal grille med tante og søskenbarnet mitt til den andre tanta mi og onkelen min.

Som jeg har nevnt tidligere så reiser jeg klokken 5 på torsdagsmorgenen, eller lettere sagt natt til torsdag.

Det meste er ferdig pakket nå, men det er fortsatt flere klær som skal vaskes. Heldigvis fikk vi lov til å ta med oss 2*22,5 kg + håndbaggasje, istedet for 20 kg + håndbaggasje. Så ble en bag ekstra.

Tviler på at det blir noe mer blogging før jeg kommer til USA, så jeg skal prøve å oppdatere så fort som mulig når jeg kommer fram.

Slenger inn ett bilde fra tacokvelden med det samme:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir sikker kjempespennende å komme til USA!

Anonym sa...

Hei Karine!

Da vil jeg ønske deg en riktig god tur,vit at det er mange som kommer til å savne dæ! Glær mæ te vi møtes neste sommer igjen!Ha flotte dager i USA, heldig den familien som får deg i hus!Du er ei flott jente!
Hilser fra syvsover Kenneth og alle her.
Stor reiseklem fra Marie:)

Karine sa...

Tusen takk! Kommer til å savne dere også! Tiden kommer til å gå fort, så ser dere igjen så snart sommeren kommer igjen.
Hils tilbake til alle!

hedda sa...

UPDATE!