mandag 17. august 2009

Okei, her kommer første innlegg fra USA!
I går møtte jeg vertsfamilien min for første gang, og de virker utrolig koselige!
I går kveld var vi på ballroom og så på venninna til vertsmoren min danset. Hun var utrolig nydelig og ikke minst dyktig, og hun vant! Altså, det var en danse konkurranse. Alle som var og så på var dresset opp med kjoler og skjørt.

I dag har vi kjøpt inn nye ting til rommet mitt! Jeg prøvde også og få kjøpt meg iphone, men de hadde ikke flere igjen der vi var så vi skal prøve igjen noen andre plasser imorgen. Etter det var vi ut og spiste sammen med noen AFS-ere i området. Det var utrolig koselig å se alle igjen, selv om jeg så de fleste i går også. Fikk en t-skjorte av kontaktpersonen min hvor det stod "HORNET GIRLS ROCK!" på. Haha!
Maskoten på skolen vår er nemlig en veps.

Ellers så har jeg, Taylor(sis) og Robin(mom)brukt dansematta på playstation. Både Taylor og Robin er god, mens jeg.. ja, har fortsatt en del å lære for å si det sånt.

Jeg og Taylor har bestemt oss for å feire bursdagene våre sammen, siden 16års dagen er den store dagen i usa, og 18års dagen er den store dagen i norge. Det er 4 måneder forskjell, men det gjør vel ingenting?

Vel, da har jeg egentlig ikke noe mer på hjertet.. såå slenger heller inn noen bilder!




Meg og Taylor på middagen idag.


Siqi fra Kina og vertsøstra Emily.



Gjengen som overnatta på hotellet i Houston.

Herlig var det ikke å komme til denne senga etter max 2 timer søvn på to døgn? dette er forresten hotellet i Houston.

Altså, vi tok flyet fra oslo til london, london til houston.. Sov der ei natt før vi tok flyet til Kansas City. vi var på en leir der og sov der ei natt før vi møtte vertsfamilien.

Legger inn bildet av rommet senere når jeg har fått ordnet alt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig da!

Mathilde Dahl sa...

aaw! høres drittnice ut, Karine!
<3 du fortjener det beste vetu!
selv om familien der sikkert er enten kristen eller digger rihanna og lady gaga ( ... ) loveu

Anonym sa...

blir hun 16 og du 18 (vet det egentlig) så dere skal feire sammen liksom?