onsdag 2. september 2009

hola!

Fotballkampen på fredag var... okei. det var kult med cheerleaderne og korps musikken osv, men det var ikke like kult å se på at fotball laget vårt tapte 30-0..
Møtte mange nye da!

På søndagen laget jeg "norsk" middag for familien. Bacalao! De elsket det, unntatt Taylor da, som hater fisk. En av gjestene forsynte seg til og med 3 ganger!
Jeg fant også en råå søt kjole til homecoming. Jeg, Victoria og Mariah letet i 5 timer.. Vi var også på build a bear! Det var artig å se på at de fylte opp bamsene. Hadde sykt mye klær til de osv.


Mariah og Victoria


I går var jeg og mom og kjøpte mye dill dall til scrapbooking! Jeg og taylor skal starte! gleeder meg..men nå må jeg gjøre lekser, så blogges!



kjoolen

5 kommentarer:

Eirin sa...

Ser at du har det like bra som meg her i statene! Er det vanlig å pynte seg til homecomming? Har ikke fått spurt noen om det enda..

KOs deg videre; *

Anonym sa...

OOOOH! SÅ nydelig :D du blir nok miss ameria med den der ;))

Eirin S sa...

Herlig kjole Karine!

Maria sa...

WOW, jeg så et tv program her en dag, de de var på build a bear butikken din. JEG Å VIL HA !

Anonym sa...

innlegg når du kommer hjem fra texas