tirsdag 23. juni 2009

7 uker igjen!

Da er det kun 7 uker igjen til jeg drar til USA. Det er helt sykt å tenke på egentlig! 7 uker.. Bare tenk hvor fort sommerferien bruker å gå, så skal jeg reise bort nesten et helt år! Mange spør hele tiden om jeg gleder meg eller gruer meg. Svaret er definitivt begge deler!

Gruer meg sykt til å reise fra alle. Har egentlig ikke helt innsett at jeg ikke får sett folket på ett år. Tenk på når jeg kommer tilbake. Alt har forandret seg. Må starte helt forfra, igjen.

Gleder meg til komme inn i en ny familie, møte mange nye folk. Oppleve mange nye steder, og lære enormt mye. Okei, altså. Hvor mye skjer i løpet av ett år i Kristiansund? Lite! Selvfølgelig er det mye jeg kunne ønske å være med på, men det kan ikke sammenlignes med alt det jeg kommer til å oppleve!

Såå da er det bare til å prøve å få mest mulig av sommerferien og nyte den siste tiden i Norge før jeg drar over there

9 kommentarer:

julie sa...

klart det :) linker deg og. det har ikke helt sunket inn til meg heller, det er sykt å tenke på da! Det kommer til å bli deeeen opplevelsen! :D

Fanatiker sa...

Samme med meg, det har ikke sunket helt inn enda. Kan liksom ikke se for meg at jeg drar fra den trygge, lille hjembyen min.

Linker til deg, jeg :)

www.anjaiusa.blogspot.com

Amy sa...

Hei! :) Linker til bloggen din jeg. Link gjerne meg og :)

Amy sa...

sv: beklager, svarte i feil innlegg! hehe. reiser med Aspect, ikke fått familie eller sted gitt :)

Christine sa...

Hallooo :D ææ, så kult. Men jeg har aldri skjønt det helt, ligger Kansas city i to delstater? haha! men kult:) hvordan selskap reiser du med? :)

Christine sa...

Hallooo:D så gøy! hvordan er familien? men jeg har aldri skjønt det der helt, ligger kansas city i to delstater? så kult;) hvem reiser du med?(selskap)

-Christine

Christine sa...

Haha, klarte å skrive to greier sist xD fordi trodde ikke det gikk. haha! Åjaa, da skjønner jeg :-D Fett da! hvordan skole skal du gå på? 20 min er ikke langt unna da :-D Åja, det er bra. Ja, det er jo litt vanskelig å si uten å ha møtt de. Min virker også super :D

Camilla Didriksen sa...

Åh, så heldig du er :) Blir nok digg!

Anonym sa...

ma sjekke:)