mandag 18. mai 2009

lyst på ett nytt familiemedlem?

Har du lyst på ei søster eller en bror? Ei datter eller en sønn?
http://www.afs.no/vertsfamilie/

Siden Oktober har familien min hadd et ekstra familiemedlem! Og den avgjørelsen angrer jeg ikke et sekund på at jeg tok! Hun heter Jordan og er fra Seattle, Washington, USA. Jeg valgte å ha ei jente fra USA siden det er der jeg drar neste år. I tillegg har jeg alltid ønsket å ha ei søster,siden jeg har 2 brødre fra før!
Hvor mye artigere er det ikke å være sammen med ei jente på min egen alder i familieselskapene, hytteturene og lignende?



Jeg har lært utrolig mye om meg selv og andre,og jeg anbefaler alle til å i allefall tenke over å være vertsfamilie!

Les mer på: http://www.afs.no/vertsfamilie/

6 kommentarer:

Lene sa...

Jeg har utrolig lyst til å være vertsfamilie for noen når jeg blir eldre. For nå har jeg erfaring med det selv også og har vært i den samme situasjonen selv...!

Sv: Ikke som jeg kommer på nå on the top of my head, men hvis jeg kommer på noen så skal jeg gi beskjed :) Er ikke så flink på å huske hvilke stater folk er i ser du... :P

ingunn sa...

sv: Jeg danser jazz og hip hop mest, men liker all mulig dans! :D danser du?

ingunn sa...

sv: Så gøy:D Har du tenkt til å danse i USA eller ;)?

Rut Hykkerud Klevstad sa...

linka din og! ;)

Lise Indrehus sa...

å takk =) linker deg også!

ingunn sa...

sv: Jeg skal nok danse mye der borte ja:D Aner ikke åssen type dans de har der borte, for det er ikke oppdatert på hjemmesiden til skolen enda;) Jaa, Megan virker kjempe koselig, så er kjempe fornøyd! :D