tirsdag 12. mai 2009

Bilder og litt mer

Nå har jeg fått enda flere bilder av familien og huset :)

Fra venstre: Robin(vertsmora), Taylor(vertssøstra), søskenbarnet og Jordan(vertsfaren)
Har også fått vite litt mer om hva de jobber med. Jordan eier et konsulentfirma. Der jobber også Robin. I tillegg jobber Robin med kontorarbeid for et annet firma.

Her er ett bilde av huset. Stoort!

Her er Taylor og rommet hennes. Fikk også et bilde av mitt rom, men de hadde ikke pusset det opp enda. Var større enn det jeg har nå og har walk in closet (Y)

Her er Taylor og bestevennen hennes.

Gleder meg syykt til å reise nå. Er kun 3 måneder igjen ;o

4 kommentarer:

Linda sa...

Hei hei!
Du har vore heldig med vertsfamilie =)
Dei ser kjempehyggelige ut, og huset er jo gigantisk! Du kjem sikkert til å trivst!
Eg og skal til USA til høsten, til Michigan. Eg og har fått vertsfamilie, men dei har vertfall ikkje like stort hus;) hehe..

Greit at eg linker deg?

Linda

ingunn sa...

Shit , det huset var stort og fint!!:D

Re: Du har rett om det med navnet, tenkte ikke på det en gang! Takk som sa ifra!

Hilvees sa...

åååå så arti!!:D tippe du får d kjempebra! virke som en utrolig koslig familie(me fint hus Ü)hehe

Line TL sa...

Tusen takk! Så kjekt! Concordia er rundt en time fra Kansas City har jeg hørt, så er ikke så altfor ille tenker jeg! Er jo tross alt en ganske stor by vi snakker om:) Hvem skal du reise med da? :)