mandag 13. april 2009

Vertsfamilie!

Endelig har jeg fått vertsfamilie! De bor i Kansas city, Missouri.
Heldigvis kom jeg ikke til en øde plass!
Det er en danseskole ikke så langt unna huset mitt, så jeg skal prøve å finne ut mer om skolen så snart som jeg får navnet på den fra vertsfamilien min. De har også en dansegruppe på skolen.
Vertsfamilien består av Robin(vertsmora), Jordan(vertsfaren) og Taylor(jente som er ett år yngre enn meg). De har også 2 katter og en hund.
De liker å reise, og har tenkt å ta med meg til California(nov 2009), New Orleans på Mardi Gras(feb 2010) og til Texas(jun 2010). De har familie i New Orleans og Texas.
Ellers vet jeg ikke så mye om familien enda. Kom akkurat hjem fra hytta, så jeg har nylig svart på mailen jeg fikk av de :)

11 kommentarer:

Hallgjerd sa...

Så gøy:D

Aileen sa...

Heldig du er! Har ikke fått familie enda selv, men venter spent, linker deg ;)

Sarah Wee sa...

lucky you!!

Eirin sa...

HELDIGE DRITTUNGE ;*

Anonym sa...

Kult kult kuult, gratuleeerer! Håper å høre mer om dem (det er jo halve moroa :D) Gleder meg til å få vertsfamilie selv!

Anonym sa...

Genialt!! ;D dette tror jeg blir knall ;¤¤

Karine sa...

Skal skrive mer når jeg får vite mer selv ;p haha!

Aileen sa...

Reiser med AFS :)

Anonym sa...

aaj! hvordan fikk du vite det?

Epost eller i postkassa :P ?

karine sa...

Fikk mail fra familien :)

Ingrid sa...

Du e so heldig!!!!