onsdag 22. april 2009

noen bilder

For noen dager siden fikk jeg en ny mail fra vertsfamilien. De fortalte at de ikke bor så langt unna ei elv og at de bruker å stå på vannski og kjøre tube der. I tillegg skulle vi drive en del med vannsport når vi drar til Texas også.

De fortalte også at de elsker Halloween! I år skulle de kanskje ha et Halloween party siden Taylor fyller 16 år i oktober.

De har fylt ut arkene til skolen, og sa de skulle registrere meg i løpet av uka. Gleder meg til å se hvilke fag jeg kan velge!

De sendte meg også noen bilder av kattene og av Taylor.


Taylor og bestevenninna. Taylor er til høyre og bildet er tatt i Kansas city.


Luna


Bear og Luna.


Dette er Taylor og bestevenninna i Texas.


Luna og Jasmine, den andre katten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

så utrolig spennende! Høres skikkelig bra ut! Jeg vil også ha danseskole rett utenfor huset:P RE: gleder meg kjempemasse ja, da får jeg jo også vite skolen og hvor jeg skal bo og alt! :):)

elliot sa...

Jeg er ikke misunnelig hvis du lurte :*

Eirin sa...

ikke jeg heller.....

Frida Aae sa...

Det kommer sikkert til å bli skikkelig bra! :) Jeg har fått vertsfamilie i Kansas jeg:p Linker til deg i bloggen min jeg ;)