onsdag 6. januar 2010

Godt nyttår!

Vi startet året med en snødag, så jeg og Taylor har vært på shopping idag :) Endte ikke opp med så mye da, men var artig likevell! Elsker Zona Rosa! De har liksom alle butikkene samlet på ett sted. Eneste som er negtivt er at det ikke er ett kjøpesenter.. og nå som det er så kaldt ute.

Vel, nå gleder jeg meg egentlig mest til våren kommer for å si det sånn. Har fått nok av snø etter vel 2 uker med det. Sannsynligvis vil vi få fri resten av uka også, siden det er meldt snø framover også. Heerlig med lang juleferie.

Ellers så var nyttårsaften chill. Skulle egentlig på et party med Taylor, men på grunn av hodepine og hjemlengsel bestemte jeg meg for å være hjemme. Såå jeg satt på en film og snakket med Eirin på telefonen i noen timer før jeg avsluttet kvelden med en samtale med Ellen på skype!

Blir litt godt å begynne på skolen igjen også og få startet hverdagen ordentlig igjen. og ikke mist for å få se alle sammen igjen. Men skal se begge Bad Boys filmene med Taylor nå, så God natt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej miss america;) så herlig at dere har fridager da..nyt dem og ta vare på deg selv!
Skjønner at hjemlengselen kommer på slike dager, og du skal vite at vi også tenkte på deg <3
Jeg skal også komme i gang med "hverdagen" igjen her hjemme, vi må nok bare sette ræva i gir!
Hold varmen så lenge!
klemsii;)