mandag 21. desember 2009

jeg lever!

hva har jeg gjort siden sist? hm, hva har jeg ikke gjort siden sist?

- Jeg har hatt min første snødag! Synd at det varte bare i en dag da. Taylor og jeg så på julefilmer og koset oss hele dagen.
- Forrige uke hadde jeg 6 finals!! Var utrolig godt å komme hjem på fredagen og bare legge seg i senga og sove.. På kvelden dro mom, dad, taylor og jeg på kino og så avatar! den var kjempe bra, men fikk litt vondt i hodet av 3D brillene..
- Taylor, Matt og jeg dro på kino og så the Blind side, og den var sinnsykt bra! jeg grein minst 3 ganger under filmen...
På lørdagen gjorde jeg, siqi og taylor unna jule shoppinga, så nå ligger alle pakkene under treet. Fikk også pakker og godteri fra norge! Takk alle sammen:)
- Siqi overnatta og vi sang karaoke og så ett par filmer.
- I går overnatta jeg til Angela. Vi skal starte på fotball sammen til våren :)Og jeg har også starta på treningssenteret.. det var på tide!

Så nå begynner det å ende seg slutten av året.. Tenk at jeg har vært her i 4 måneder allerede! tiden går altfor fort.. I kveld kommer tante, bestemor og Gabrielle(søskenbarnet mitt). Og på lørdagen drar hele familien til St. Louis.. gleeder meg!

Vel, skal prøve å ikke vente for lenge med å komme med ett nytt innlegg :)

2 kommentarer:

Eirik sa...

det er bra karine at du lever
god jul

Kristin sa...

God jul Karine. Ser ut som du har det bra der borte. Kos deg i julen. Hilsen Lars Olav og Kristin